J. niemiecki kl. IIb
Guten Morgen! Dzień dobry!
Bardzo proszę kliknij poniższy link i rozwiązuj kolejno zadania. Miłej zabawy.
https://view.genial.ly/5ed78bb31020020d02d21806/interactive-image-interactive-image
J. niemiecki kl 2b 04.05.2020
Guten Morgen. Dzień dobry!
Dzisiaj popracuj proszę w ćwiczeniach.
Zacznij od ćwiczenia 1 na str. 68.
Podpisz produkty, które kupiła mama Anny. Sprawdzaj pisownię z podręcznikiem tak jak robiliśmy to w szkole. Wszystkie nazwy produktów znajdziesz w podręczniku na str. 59.
Postaraj się wykonać ćw. 3 na str. 69, ćw. 5, str. 71, ćw. 8 str. 73 i ćw. 9 na str. 74. Staraj się pracować samodzielnie. Na pewno sobie poradzisz. Wierzę w ciebie.
W tym tygodniu nie musisz mi nic odsyłać, chyba że chcesz się pochwalić swoją pracą.
Pozdrawiam serdecznie. Katarzyna Bulenda
J. niemiecki 28.05.2020
Guten morgen. Dzień dobry.
Dzisiaj rozpoczynamy nowy dział: „Bei Grazia zu bezuch” – „W odwiedzinach u Gracji”
Otwórz podręcznik na str. 58 kliknij poniższy link:
http://www.chmura.klett.pl/books/hallo-anna-2-podrecznik-wieloletni – wybierz Lektion 7 Hallo Anna 2, cd 2, track 11 i 12. Posłuchaj nagrania nawet kilka razy. Zapisz w zeszycie nowe zwroty:
Kommt rein – wejdźcie (wejdźcie do środka)
Ich habe Hunger – jestem głodny/ jestem głodna
Ich habe Durst – chce mi się pić
Ponownie wejdź w link: http://www.chmura.klett.pl/books/hallo-anna-2-podrecznik-wieloletni – wybierz Lektion 7 Hallo Anna 2, cd 2, track 13. Posłuchaj nagrania nawet kilka razy. Zapisz w zeszycie nowe zwroty:
Was möchtest du essen ? – Co chciałbyś (co chciałabyś) zjeść ?
Was möchtest du trinken? – Czego się napijesz?
Guten Appetit! – Smacznego!
Na koniec pośpiewaj „ Lebensmittel – Rap” – masz go na płycie lub pod linkiem: http://www.chmura.klett.pl/books/hallo-anna-2-podrecznik-wieloletni – wybierz Lektion 7 Hallo Anna 2, cd 2, track 15. Ciekawe, które produkty spożywcze z piosenki lubisz? Narysuj je w zeszycie i podpisz.
Zdjęcie notatki w zeszycie proszę przesłać do mnie mailem.
Język niemiecki klasa 2b – 21.05.2020 r.
Guten Morgen, dzień dobry. W tym tygodniu powtarzamy cały rozdział 6. Zapraszam do zajęć.
- Zaczniemy od powtórzenia słownictwa o zwierzętach domowych, czyli Haustiere. Zagraj w gry poniżej:
https://quizlet.com/503330298/flashcards
https://quizlet.com/503330298/spell
- Teraz pora na poćwiczenie i powtórzenie poznanych zwrotów:
https://wordwall.net/pl/resource/1993384/niemieckim/hallo-anna-2-haustiere-zdania
https://wordwall.net/pl/resource/1993384/niemieckim/hallo-anna-2-haustiere-zdania
- Zaśpiewajmy piosenkę „Der kleine Zoo”, otwórz podręcznik na str. 55, kliknij w link, wybierz Lektion 6, Hallo Anna 2, cd 2, track 8:
http://www.chmura.klett.pl/books/hallo-anna-2-podrecznik-wieloletni
- Otwórz ćwiczenia na str. 65 i na podstawie nagrania piosenki zrób ćwiczenie 9 (skorzystaj z linku z punktu wyżej).
- Otwórz podręcznik na str. 56. Przeczytaj teksty i obejrzyj rysunki. Zgadnij jakie to zwierzę.
- Podręcznik str. 57. Anna i Benno lubią zwierzęta. Dziś są w sklepie zoologicznym. Posłuchaj nagrania i oglądaj rysunki. Wybierz Lektion 6, Hallo Anna 2, cd 2, track 10.
W tym tygodniu z języka niemieckiego nic nie odsyłamy. Pozdrawiam
J. niemiecki 14.05.2020
Pracujemy jak poprzednio. Bardzo proszę wejść na poniższy link. Dobrej zabawy.
https://view.genial.ly/5eb1d3e9fce0030d38269354/interactive-image-interactive-image
J. niemiecki kl IIb 07.05.2020
Pracujemy jak poprzednio. Bardzo proszę wejść na poniższy link. Dobrej zabawy.
https://view.genial.ly/5ea89116bcafac0d9fddef87/interactive-image-zwierzeta-domowe
J. niemiecki 30.04.2020 klasa IIb
Dziś popracujemy trochę inaczej. Proszę kliknąć poniższy link i wykonywać ćwiczenia po kolei. Dobrej zabawy.
https://view.genial.ly/5e9e01b83120dd0da82de4b2/interactive-image-haustiere
Konkurs plastyczny
Plik do pbrania: Konkurs plastyczny kl. I-III
J. niemiecki kl.IIb – 23.04.2020
Hast du ein Haustier? – Czy masz zwierzątko domowe?
Proszę wysłuchać nagrań wprowadzających do nowego rozdziału o zwierzętach domowych z str. 50-51 w podręczniku.
Zrób notatkę w zeszycie: Zapisz: Die Haustiere
Nie zapisuj polskiego tłumaczenia tylko zrób mały rysunek obok zapisu, tak jak to robiliśmy w szkole.
die Katze – rysunek (kot)
die Schildkröte – (żółw)
die Maus – (mysz)
der Papagei – (papuga)
der Hamster – (chomik)
der Fisch – (ryba)
das Meerschweinchen – (świnka morska)
der Hund – (pies)
das Kaninchen – (królik)
die Kuh – (krowa)
das Pferd – (koń)
-
Posłuchaj i spróbuj pośpiewać: Der Tier – Rap z str. 51.
W tym tygodniu proszę odesłać zdjęcie zrobionej notatki.
język niemiecki – zadania do wykonania 16.04.2020
Dni tygodnia – Die Wochentage – powtórzenie i utrwalenie dni tygodnia
- Poproś rodziców o puszczenie piosenki, powtarzaj i spróbuj ją zaśpiewaćhttps://www.youtube.com/watch?v=A7JPo9baLnQ
- Zrób w ćwiczeniach z j. niemieckiego zadanie 1, 2, 3 z str. 48.
- Pograj w grę z dniami tygodnia dostępną pod linkami:
quizizz.com/join/quiz/5c9e3c234a4af3001d0ab8ec/start?from=soloLinkShare&referrer=5e4f9d9a9ac49d001c607872
https://quizlet.com/208697065/match
W tym tygodniu nic z niemieckiego nie odsyłamy!
Zadania do wykonania dla uczniów klasy II B
PONIEDZIAŁEK 6.04.2020
Temat dnia: Wiosenne prace w polu i w ogrodzie. Utrwalamy miesiące, zapisujemy daty. |
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski, przyroda | s. 72 Opowiadamy o pracach w polu i w ogrodzie | ćw. s.79
ćw. 3 (dla chętnych) |
Matematyka | s. 34
Utrwalamy nazwy miesięcy – na kostkach dłoni mówimy ile mają dni (przećwiczyć). Piszemy daty wybranym sposobem. Zadanie 1, 2, 5 s.34 (ustnie) |
|
Plastyka | Narysuj rysunek na kartce z bloku lub w zeszycie związany z wiosną dowolnie wybraną przez ciebie techniką. W zeszycie napisz kilka zdań co narysowałeś/narysowałaś | |
Technika
Przesyłam adresy stron, na których są ciekawostki związane z Wielkanocą. Zainteresowane, chętne dzieci mogą przed świętami coś wybrać dla siebie obejrzeć, przygotować na Wielkanoc. Fajnej zabawy. https://www.youtube.com/watch?v=8dYCFjduB_8&feature=youtu.be pisanki https://www.youtube.com/watch?v=iIZSUxkC1qk palma https://www.youtube.com/watch?v=x9WDjHAtaXw zajączki z rolki https://www.youtube.com/watch?v=VBxAsP_9GXU baranek wielkanocny https://www.youtube.com/watch?v=4jSEUTgCVfM króliczek z wachlarzyka https://www.youtube.com/watch?v=YFKtfeZWbcA zajączek z talerzyka https://www.youtube.com/watch?v=V5ZBsBAdPgE zajączki ze składanki |
||
WTOREK 7.04.2020
Temat dnia: Wielkanocne życzenia. Rozwiązujemy zadania tekstowe (o tyle więcej, o tyle mniej). Gdy pytamy:
|
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski, plastyka | Wykonaj według własnego pomysłu kartkę wielkanocną. Napisz życzenia. Jeśli chcesz możesz ją przesłać koleżankom, kolegom. | Ćw. s. 85 |
Matematyka | s. 34 zadanie 3, 4, 6 Wykonaj w zeszycie (piszemy tylko numer zadania, obliczenie i odpowiedź) | ………………….. |
Przyroda | s. 78 – 79 Popatrz na ilustracje, przeczytaj zamieszczone teksty informacyjne | ………………….. |
ŚRODA 8.04.2020
Temat dnia: Wielkanoc. Dodajemy do 100 z przekroczeniem dziesiątki – działania typu: 38+5= |
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Matematyka | s. 36 (Przeanalizować dwa sposoby dodawania, dziecko wybiera to, które mu odpowiada)
Zadanie 3 przepisać do zeszytu – obliczamy z rozpisaniem (wybranym sposobem) |
|
Informatyka | Praca graficzna na komputerze „Jajko wielkanocne”.
W programie Paint narysuj jajko lub kilka jajek wielkanocnych. Ozdób je w dowolny sposób. |
Uwaga!
Jeśli nie masz dostępu do komputera lub laptopa zrób rysunek na kartce. |
CZWARTEK 9.04.2020
Temat dnia: Wielkanoc. Ćwiczymy dodawanie do 100 z przekroczeniem dziesiątki. |
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | Przeczytaj wiersz „Wielkanoc” s. 78. Wybrany fragment przeczytaj kilka raz – płynnie z odpowiednią intonacją.
Możesz ozdobić jajka na wielkanocny stół – pomysły własne lub na s.79 |
|
Matematyka | ………………………. | Ćw. s. 47
(zwrócić uwagę, aby dzieci obliczały z ułatwieniem do pełnej dziesiątki jak wczoraj) |
PIĄTEK 10.04.2020
Temat dnia: O krok od Wielkanocy |
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Matematyka | s. 35 Zagraj w grę „Wyścig do 100”. Startuj od 0 lub od 100. | ……………………… |
Wychowanie fizyczne | Prace przedświąteczne w domu to ruch fizyczny.
Zapytaj rodziców jak możesz im pomóc. Chętnie wykonuj zlecone przez nich zadania, a będą ci za to bardzo wdzięczni. |
|
Język polski | Bądź ciekawski/ ciekawska
W czasie świat porozmawiaj z rodzicami, babcią i dziadkiem, pozostałymi członkami rodziny. Może sam/ sama potrafisz odpowiedzieć na te pytania. Dlaczego obchodzimy święta Wielkiej Nocy? Jak obchodzono je dawniej? Czy w innych stronach kraju tradycje są takie same? Czy wiesz co to jest oblewany poniedziałek, palma wielkanocna, święconka? Po co organizowano procesje konne? |
Radosnych, zdrowych, spokojnych
świąt Wielkiej Nocy życzy Wszystkim pani Jolanta Śliż |
J. niemiecki kl. IIb 02.04.2020
Zobacz film https://www.youtube.com/watch?v=a2hTwBAT3og
Na podstawie filmu zapisz w zeszycie nazwy dni tygodnia po niemiecku. Wykonaj karteczki z nazwami dni tygodnia według instrukcji w filmie. Zagraj z rodzicami lub rodzeństwem. Naucz się dni tygodnia na pamięć. Wyślij mi zdjęcie swoich karteczek.
Kontakt: eduwcz.kbulenda@gmail.com
Zadania do wykonania dla uczniów klasy II B
Proszę z zrobienie zdjęcia pracy lub zeskanowania jej i przesłanie do oceny
PONIEDZIAŁEK 30.03.2020
Temat dnia: Opisujemy przebiśnieg. Litr, pól litra, ćwierć litra. |
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 50 zadanie 2 opis przebiśniegu w zeszycie | ……………… |
Matematyka | s. 20 zadanie 1i 2 przeanalizować | ćw. s.30 |
WTOREK 31.03.2020
Temat dnia: Rymujemy i „h” piszemy. Sprawdzam siebie z matematyki. |
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 58 zadanie 1 | …………………. |
Matematyka | ………………………. | Ćw. s.32 – 33 |
ŚRODA 1.04.2020
Temat dnia: Prima aprilis. Rozwiązujemy zadania o tyle więcej, o tyle mniej, porównujemy, dobieramy liczby tworząc działania |
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 57 słownie zad.1 i 2 | Ćw. 1, 3 s.66 i ćw. 5 s.67
Dla chętnych ćw. 2 s.66 |
Matematyka | ……………………. | Ćw.1, 3, 4 s.43
Dla chętnych ćw.2, 5 s.43 |
Zajęcia informatyczne | Kodujemy na kartce papieru –
Wyprawa zajączka po wielkanocne jajeczko |
Karta pracy przesłana na adres e-mailowy rodzica |
CZWARTEK 2.04.2020
Temat dnia: Piszemy opowiadanie o kotku Mruczku. Obliczenia pieniężne |
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 76 – 77 Wymyśl swoje krótkie opowiadanie na dowolny temat i zapisz w zeszycie | ……………. |
Matematyka | …………………………. | Poćwicz rachunek pamięciowy. |
PIĄTEK 3.04.2020
Temat dnia: Potyczki ortograficzne – inaczej piszę, inaczej słyszę |
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 56 zadanie 2 w zeszycie | …………………. |
Matematyka | ………………………. | Karta pracy przesłana na adres e-mailowy rodzica |
Wychowanie fizyczne | Wykonaj kilka ćwiczeń wzmacniających organizm w taki sposób jakbyś miał prowadzić rozgrzewkę dla całej klasy. |
J. niemiecki kl IIb
Przepisz podane zdania do zeszytu z niemieckiego i odpowiedz na nie.
·Wie heiβt du? (Ich heiβe…)
·Wie alt bist du? (Ich bin …)
·Was magst du? (Ich mag…)
·Kannst du Seil springen? ( Ich kann/kann nicht …)
O co jeszcze możesz zapytać? Spróbuj napisać swoje pytanie i odpowiedź.
Zadania do wykonania dla uczniów klasy II B
PONIEDZIAŁEK 23.03.2020 Temat dnia: Mój dobry i zły dzień | ||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 59 | ćw. 1,2,3 s. 68 |
Matematyka | s. 26 | ćw. 1,2,3 s.39 |
WTOREK 24.03.2020 Temat dnia: Układamy opowiadanie, piszemy „rz” po spółgłoskach b i p |
||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 60 i 61 | …………… |
Matematyka | s. 28 | ćw. 1,2,3 s. 41
(bez gwiazdki) |
ŚRODA 25.03.2020 Temat dnia: Bezpiecznie na rowerze | ||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 62 i 63 | ćw. 1,2 s. 69 |
Matematyka | s. 29 | ……………… |
CZWARTEK 26.03.2020 Temat dnia: Bardzo ważny telefon | ||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 64 – 65 | ……………. |
Matematyka | s. 30 | ……………… |
PIĄTEK 27.03.2020 Temat dnia: Dzień odkrywców | ||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 64 – 65 | ćw. s. 72 – 73 |
Matematyka | ………………………. | ćw. s.42 |
Wychowanie Fizyczne
Proszę zagrać z dziećmi w domu:
https://wordwall.net/pl/resource/893767/wychowanie-fizyczne/wf-online-w-domu-%C4%87wiczenia
Nauczyciele wychowania fizycznego.
Zadania do wykonania dla uczniów klasy II B
Pod tabelkami informacja dla rodziców i dzieci dotycząca języka niemieckiego
Kontakt z nauczycielem telefoniczny lub pod adresem: jolkasliz6@gmail.com
PONIEDZIAŁEK 16.03.2020 Temat dnia: Przyroda budzi się do życia | ||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 46 wiersz pt. „Pobudka” | ćw. 1,2,3 s. 58 |
Matematyka | s. 22 | ćw. 1-5 s.34 |
Przyroda | s. 47 | ćw. 5 s. 59 |
WTOREK 17.03.2020 Temat dnia: Czy już widać wiosnę w lesie?” | ||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 48 wiersz pt. „Pierwsze kwiatki” | ćw. 1,2 s. 60 |
Matematyka |
……………. |
Ćw. 6,7,8 s.35 |
Przyroda | s. 49 | ćw. 3 s. 61 |
ŚRODA 18.03.2020 Temat dnia: Nasze wiosenne porządki | ||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 51 | ćw. 1 s. 62 |
Matematyka | s. 23 | ćw. 1-4 s.36 |
CZWARTEK 19.03.2020 Temat dnia: Rozwijamy zdania | ||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski | s. 52 | ćw. 2 s. 62 |
Matematyka |
……………….. |
ćw. 5,6 s.36 |
PIĄTEK 20.03.2020 Temat dnia: Potyczki ortograficzne | ||
Podręcznik | Ćwiczenia | |
Język polski |
…………………. |
s. 64 – 65 |
Matematyka | s.24 | ćw. 1,2,3 s.38 |
JĘZYK NIEMIECKI
- Nauczyć się piosenki Podręcznik str. 39, wykonać ćw. 11 str.45 w ćwiczeniach
- Przeczytać Scherz-ZOO Podręcznik str.40
- Przesłuchać na płycie nr 1 (51) komiksu „Humor – Labor” Podręcznik str. 41
- Wykonać ćw. 10 str. 44
- Powtórzyć dział 4 zeszyt ćwiczeń str. 47 – praca z płytą
- kontakt z nauczycielem: eduwcz.kbulenda@gmail.com
Język angielski
POLECENIA DLA KLAS DRUGICH SP:
ZADANIA DLA KLAS DRUGICH ZAPLANOWANE NA 4 GODZINY LEKCYJNE, CZYLI NA TERMIN AŻ DO 25.03.BR.
1. BARDZO PROSZĘ, ABY DZIECI WYKONAŁY POLECENIA W ZESZYCIE WEDŁUG WSKAZÓWEK, ABY UŻYŁY WŁAŚCIWYCH KOLORÓW ORAZ NARYSOWAŁY PODANE PRZEDMIOTY.
NARYSUJ POKÓJ WEDŁUG POLECEŃ:
1. Draw a green RUG.
2. Draw a yellow BOOKSHELF.
3. Draw a red TABLE.
4. Draw a black CHAIR.
5. Draw an orange WARDROBE.
6. Draw pink DRAWERS.
7. Draw a purple LAMP.
8. Draw a blue WINDOW.
9. Draw a grey BED.
ĆWICZENIE TO POZWOLI NA POWTÓRZENIE I UTRWALENIE KOLORÓW A TAKŻE MEBLI.
2. NARYSUJ SWÓJ POKÓJ ALBO POKÓJ SWOICH MARZEŃ, W KTÓRYM ZAZNACZYSZ STRZAŁECZKĄ MEBLE I PODPISZESZ ICH NAZWY.
DLA CHĘTNYCH: DODATKOWO OPISZ GO ZA POMOCĄ POZNANYCH KONSTRUKCJI THERE IS/THERE ARE… (5 ZDAŃ), NP: THERE IS A WARDROBE.
THERE ARE 2 CHAIRS.
3. PRZERYSUJ PONIŻSZE OBRAZKI DO ZESZYTU I DORYSUJ WEDŁUG POLECENIA ZABAWKĘ WE WŁAŚCIWYM MIEJSCU.
4. JEŻELI JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ, ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ ZABAWY Z DZIEĆMI W DOMU. DOŁĄCZAM KARTĘ PRACY- KOSTKĘ DO GRY, NA KTÓREJ ZNAJDUJĄ SIĘ NAZWY PRZYIMKÓW MIEJSCA. PO WYRZUCENIU NP. „UNDER” , DZIECKO NP. CHOWA SIĘ POD KRZESŁEM ITD. DOŁĄCZAM TAKŻE OBJAŚNIENIE :
IN-w
ON-na
UNDER-pod
IN FRONT OF- z przodu/przed
NEXT TO-obok
BEHIND- z tyłu
Plik do pobrania: Zadania j. angielski
POZDRAWIAM SERDECZNIE. W RAZIE PYTAŃ PODAJĘ SWOJ ADRES EMAIL:
agnieszka.hamerla@poczta.fm
Agnieszka Nowak