kl 2B


J. niemiecki kl. IIb

Guten Morgen! Dzień dobry!

Bardzo proszę kliknij poniższy link i rozwiązuj kolejno zadania. Miłej zabawy.

https://view.genial.ly/5ed78bb31020020d02d21806/interactive-image-interactive-image


J. niemiecki kl 2b 04.05.2020

Guten Morgen. Dzień dobry!

Dzisiaj popracuj proszę w ćwiczeniach.

Zacznij od ćwiczenia 1 na str. 68.

Podpisz produkty, które kupiła mama Anny. Sprawdzaj pisownię z podręcznikiem tak jak robiliśmy to w szkole. Wszystkie nazwy produktów znajdziesz w podręczniku na str. 59.

Postaraj się wykonać ćw. 3 na str. 69, ćw. 5, str. 71, ćw. 8 str. 73 i ćw. 9 na str. 74. Staraj się pracować samodzielnie. Na pewno sobie poradzisz. Wierzę w ciebie.

W tym tygodniu nie musisz mi nic odsyłać, chyba że chcesz się pochwalić swoją pracą.

Pozdrawiam serdecznie. Katarzyna Bulenda


J. niemiecki 28.05.2020

Guten morgen. Dzień dobry.

Dzisiaj rozpoczynamy nowy dział: „Bei Grazia zu bezuch” – „W odwiedzinach u Gracji”

Otwórz podręcznik na str. 58 kliknij poniższy link:

http://www.chmura.klett.pl/books/hallo-anna-2-podrecznik-wieloletni – wybierz Lektion 7 Hallo Anna 2, cd 2, track 11 i 12. Posłuchaj nagrania nawet kilka razy. Zapisz w zeszycie nowe zwroty:

Kommt rein – wejdźcie (wejdźcie do środka)

Ich habe Hunger – jestem głodny/ jestem głodna

Ich habe Durst – chce mi się pić

Ponownie wejdź w link: http://www.chmura.klett.pl/books/hallo-anna-2-podrecznik-wieloletni – wybierz Lektion 7 Hallo Anna 2, cd 2, track 13. Posłuchaj nagrania nawet kilka razy. Zapisz w zeszycie nowe zwroty:

Was möchtest du essen ? – Co chciałbyś (co chciałabyś) zjeść ?

Was möchtest du trinken? – Czego się napijesz?

Guten Appetit! – Smacznego!

Na koniec pośpiewaj „ Lebensmittel – Rap” – masz go na płycie lub pod linkiem: http://www.chmura.klett.pl/books/hallo-anna-2-podrecznik-wieloletni – wybierz Lektion 7 Hallo Anna 2, cd 2, track 15. Ciekawe, które produkty spożywcze z piosenki lubisz? Narysuj je w zeszycie i podpisz.

Zdjęcie notatki w zeszycie proszę przesłać do mnie mailem.


Język niemiecki klasa 2b – 21.05.2020 r.

Guten Morgen, dzień dobry. W tym tygodniu powtarzamy cały rozdział 6. Zapraszam do zajęć.

  • Zaczniemy od powtórzenia słownictwa o zwierzętach domowych, czyli Haustiere. Zagraj w gry poniżej:

https://quizlet.com/503330298/flashcards

https://quizlet.com/503330298/spell

  • Teraz pora na poćwiczenie i powtórzenie poznanych zwrotów:

https://wordwall.net/pl/resource/1993384/niemieckim/hallo-anna-2-haustiere-zdania

https://wordwall.net/pl/resource/1993384/niemieckim/hallo-anna-2-haustiere-zdania

  • Zaśpiewajmy piosenkę „Der kleine Zoo”, otwórz podręcznik na str. 55, kliknij w link, wybierz Lektion 6, Hallo Anna 2, cd 2, track 8:

http://www.chmura.klett.pl/books/hallo-anna-2-podrecznik-wieloletni

  • Otwórz ćwiczenia na str. 65 i na podstawie nagrania piosenki zrób ćwiczenie 9 (skorzystaj z linku z punktu wyżej).

 

  • Otwórz podręcznik na str. 56. Przeczytaj teksty i obejrzyj rysunki. Zgadnij jakie to zwierzę.
  • Podręcznik str. 57. Anna i Benno lubią zwierzęta. Dziś są w sklepie zoologicznym. Posłuchaj nagrania i oglądaj rysunki. Wybierz Lektion 6, Hallo Anna 2, cd 2, track 10.

W tym tygodniu z języka niemieckiego nic nie odsyłamy. Pozdrawiam


J. niemiecki 14.05.2020

Pracujemy jak poprzednio. Bardzo proszę wejść na poniższy link. Dobrej zabawy.

https://view.genial.ly/5eb1d3e9fce0030d38269354/interactive-image-interactive-image


J. niemiecki kl IIb 07.05.2020

Pracujemy jak poprzednio. Bardzo proszę wejść na poniższy link. Dobrej zabawy.

https://view.genial.ly/5ea89116bcafac0d9fddef87/interactive-image-zwierzeta-domowe


 

J. niemiecki 30.04.2020 klasa IIb

Dziś popracujemy trochę inaczej. Proszę kliknąć poniższy link i wykonywać ćwiczenia po kolei. Dobrej zabawy.

https://view.genial.ly/5e9e01b83120dd0da82de4b2/interactive-image-haustiere


Konkurs plastyczny

Plik do pbrania: Konkurs plastyczny kl. I-III


J. niemiecki kl.IIb – 23.04.2020

Hast du ein Haustier? – Czy masz zwierzątko domowe?

Proszę wysłuchać nagrań wprowadzających do nowego rozdziału o zwierzętach domowych z str. 50-51 w podręczniku.

Zrób notatkę w zeszycie: Zapisz: Die Haustiere

Nie zapisuj polskiego tłumaczenia tylko zrób mały rysunek obok zapisu, tak jak to robiliśmy w szkole.

die Katze – rysunek (kot)

die Schildkröte – (żółw)
die Maus – (mysz)

der Papagei – (papuga)

der Hamster – (chomik)

der Fisch – (ryba)

das Meerschweinchen – (świnka morska)

der Hund – (pies)

das Kaninchen – (królik)

die Kuh – (krowa)

das Pferd – (koń)

  • Posłuchaj i spróbuj pośpiewać: Der Tier – Rap z str. 51.

W tym tygodniu proszę odesłać zdjęcie zrobionej notatki.


język niemiecki – zadania do wykonania 16.04.2020

Dni tygodnia – Die Wochentage – powtórzenie i utrwalenie dni tygodnia

  • Poproś rodziców o puszczenie piosenki, powtarzaj i spróbuj ją zaśpiewaćhttps://www.youtube.com/watch?v=A7JPo9baLnQ
  • Zrób w ćwiczeniach z j. niemieckiego zadanie 1, 2, 3 z str. 48.
  • Pograj w grę z dniami tygodnia dostępną pod linkami:

quizizz.com/join/quiz/5c9e3c234a4af3001d0ab8ec/start?from=soloLinkShare&referrer=5e4f9d9a9ac49d001c607872

https://quizlet.com/208697065/match

W tym tygodniu nic z niemieckiego nie odsyłamy!


Zadania do wykonania dla uczniów klasy II B

PONIEDZIAŁEK 6.04.2020

Temat dnia: Wiosenne prace w polu i w ogrodzie.

Utrwalamy miesiące, zapisujemy daty.

Podręcznik Ćwiczenia
Język polski, przyroda s. 72 Opowiadamy o pracach w polu i w ogrodzie ćw. s.79

ćw. 3 (dla chętnych)

Matematyka s. 34

Utrwalamy nazwy miesięcy – na kostkach dłoni mówimy ile mają dni (przećwiczyć). Piszemy daty wybranym sposobem.

Zadanie 1, 2, 5 s.34 (ustnie)

Plastyka Narysuj rysunek na kartce z bloku lub w zeszycie związany z wiosną dowolnie wybraną przez ciebie techniką. W zeszycie napisz kilka zdań co narysowałeś/narysowałaś
Technika

Przesyłam adresy stron, na których są ciekawostki związane z Wielkanocą. Zainteresowane, chętne dzieci mogą przed świętami coś wybrać dla siebie obejrzeć, przygotować na Wielkanoc.

Fajnej zabawy.

https://www.youtube.com/watch?v=8dYCFjduB_8&feature=youtu.be pisanki

https://www.youtube.com/watch?v=iIZSUxkC1qk palma

https://www.youtube.com/watch?v=x9WDjHAtaXw zajączki z rolki

https://www.youtube.com/watch?v=VBxAsP_9GXU baranek wielkanocny

https://www.youtube.com/watch?v=4jSEUTgCVfM króliczek z wachlarzyka

https://www.youtube.com/watch?v=YFKtfeZWbcA zajączek z talerzyka

https://www.youtube.com/watch?v=V5ZBsBAdPgE zajączki ze składanki

https://www.youtube.com/watch?v=C9i9Rl2Ed3A króliczki

WTOREK 7.04.2020

Temat dnia: Wielkanocne życzenia.

Rozwiązujemy zadania tekstowe (o tyle więcej, o tyle mniej).

Gdy pytamy:

  • o ile więcej – będziemy dodawać
  • o ile mniej – będziemy odejmować
Podręcznik Ćwiczenia
Język polski, plastyka Wykonaj według własnego pomysłu kartkę wielkanocną. Napisz życzenia. Jeśli chcesz możesz ją przesłać koleżankom, kolegom. Ćw. s. 85
Matematyka s. 34 zadanie 3, 4, 6 Wykonaj w zeszycie (piszemy tylko numer zadania, obliczenie i odpowiedź) …………………..
Przyroda s. 78 – 79 Popatrz na ilustracje, przeczytaj zamieszczone teksty informacyjne …………………..
ŚRODA 8.04.2020

Temat dnia: Wielkanoc.

Dodajemy do 100 z przekroczeniem dziesiątki – działania typu: 38+5=

Podręcznik Ćwiczenia
Matematyka s. 36 (Przeanalizować dwa sposoby dodawania, dziecko wybiera to, które mu odpowiada)

Zadanie 3 przepisać do zeszytu – obliczamy z rozpisaniem (wybranym sposobem)

Informatyka Praca graficzna na komputerze „Jajko wielkanocne”.

W programie Paint narysuj jajko lub kilka jajek wielkanocnych. Ozdób je w dowolny sposób.

Uwaga!

Jeśli nie masz dostępu do komputera lub laptopa

zrób rysunek na kartce.

CZWARTEK 9.04.2020

Temat dnia: Wielkanoc.

Ćwiczymy dodawanie do 100 z przekroczeniem dziesiątki.

Podręcznik Ćwiczenia
Język polski Przeczytaj wiersz „Wielkanoc” s. 78. Wybrany fragment przeczytaj kilka raz – płynnie z odpowiednią intonacją.

Możesz ozdobić jajka na wielkanocny stół – pomysły własne lub na s.79

Matematyka ………………………. Ćw. s. 47

(zwrócić uwagę, aby dzieci obliczały z ułatwieniem do pełnej dziesiątki jak wczoraj)

PIĄTEK 10.04.2020

Temat dnia: O krok od Wielkanocy

Podręcznik Ćwiczenia
Matematyka s. 35 Zagraj w grę „Wyścig do 100”. Startuj od 0 lub od 100. ………………………
Wychowanie fizyczne Prace przedświąteczne w domu to ruch fizyczny.

Zapytaj rodziców jak możesz im pomóc. Chętnie wykonuj zlecone przez nich zadania, a będą ci za to bardzo wdzięczni.

Język polski Bądź ciekawski/ ciekawska

W czasie świat porozmawiaj z rodzicami, babcią i dziadkiem, pozostałymi członkami rodziny. Może sam/ sama potrafisz odpowiedzieć na te pytania.

Dlaczego obchodzimy święta Wielkiej Nocy?

Jak obchodzono je dawniej?

Czy w innych stronach kraju tradycje są takie same?

Czy wiesz co to jest oblewany poniedziałek, palma wielkanocna, święconka?

Po co organizowano procesje konne?

Radosnych, zdrowych, spokojnych

świąt Wielkiej Nocy

życzy Wszystkim pani Jolanta Śliż


J. niemiecki kl. IIb 02.04.2020

Zobacz film https://www.youtube.com/watch?v=a2hTwBAT3og

Na podstawie filmu zapisz w zeszycie nazwy dni tygodnia po niemiecku. Wykonaj karteczki z nazwami dni tygodnia według instrukcji w filmie. Zagraj z rodzicami lub rodzeństwem. Naucz się dni tygodnia na pamięć. Wyślij mi zdjęcie swoich karteczek.

Kontakt: eduwcz.kbulenda@gmail.com


Zadania do wykonania dla uczniów klasy II B

Proszę z zrobienie zdjęcia pracy lub zeskanowania jej i przesłanie do oceny

PONIEDZIAŁEK 30.03.2020

Temat dnia: Opisujemy przebiśnieg. Litr, pól litra, ćwierć litra.

Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 50 zadanie 2 opis przebiśniegu w zeszycie ………………
Matematyka s. 20 zadanie 1i 2 przeanalizować ćw. s.30
WTOREK 31.03.2020

Temat dnia: Rymujemy i „h” piszemy. Sprawdzam siebie z matematyki.

Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 58 zadanie 1 ………………….
Matematyka ………………………. Ćw. s.32 – 33
ŚRODA 1.04.2020

Temat dnia: Prima aprilis. Rozwiązujemy zadania o tyle więcej, o tyle mniej, porównujemy, dobieramy liczby tworząc działania

Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 57 słownie zad.1 i 2 Ćw. 1, 3 s.66 i ćw. 5 s.67

Dla chętnych ćw. 2 s.66

Matematyka ……………………. Ćw.1, 3, 4 s.43

Dla chętnych ćw.2, 5 s.43

Zajęcia informatyczne Kodujemy na kartce papieru –

Wyprawa zajączka po wielkanocne jajeczko

Karta pracy przesłana na adres e-mailowy rodzica
CZWARTEK 2.04.2020

Temat dnia: Piszemy opowiadanie o kotku Mruczku. Obliczenia pieniężne

Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 76 – 77 Wymyśl swoje krótkie opowiadanie na dowolny temat i zapisz w zeszycie …………….
Matematyka …………………………. Poćwicz rachunek pamięciowy.
PIĄTEK 3.04.2020

Temat dnia: Potyczki ortograficzne – inaczej piszę, inaczej słyszę

Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 56 zadanie 2 w zeszycie ………………….
Matematyka ………………………. Karta pracy przesłana na adres e-mailowy rodzica
Wychowanie fizyczne Wykonaj kilka ćwiczeń wzmacniających organizm w taki sposób jakbyś miał prowadzić rozgrzewkę dla całej klasy.

J. niemiecki kl IIb

Przepisz podane zdania do zeszytu z niemieckiego i odpowiedz na nie.

·Wie heiβt du? (Ich heiβe…)

·Wie alt bist du? (Ich bin …)

·Was magst du? (Ich mag…)

·Kannst du Seil springen? ( Ich kann/kann nicht …)

O co jeszcze możesz zapytać? Spróbuj napisać swoje pytanie i odpowiedź.


Zadania do wykonania dla uczniów klasy II B

PONIEDZIAŁEK 23.03.2020 Temat dnia: Mój dobry i zły dzień
Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 59 ćw. 1,2,3 s. 68
Matematyka s. 26 ćw. 1,2,3 s.39

WTOREK 24.03.2020 Temat dnia: Układamy opowiadanie, piszemy „rz” po spółgłoskach b i p

Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 60 i 61 ……………
Matematyka s. 28 ćw. 1,2,3 s. 41

(bez gwiazdki)

ŚRODA 25.03.2020 Temat dnia: Bezpiecznie na rowerze
Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 62 i 63 ćw. 1,2 s. 69
Matematyka s. 29 ………………
CZWARTEK 26.03.2020 Temat dnia: Bardzo ważny telefon
Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 64 – 65 …………….
Matematyka s. 30 ………………
PIĄTEK 27.03.2020 Temat dnia: Dzień odkrywców
Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 64 – 65 ćw. s. 72 – 73
Matematyka ………………………. ćw. s.42

Wychowanie Fizyczne

Proszę zagrać z dziećmi w domu:
https://wordwall.net/pl/resource/893767/wychowanie-fizyczne/wf-online-w-domu-%C4%87wiczenia

Nauczyciele wychowania fizycznego.


Zadania do wykonania dla uczniów klasy II B

Pod tabelkami informacja dla rodziców i dzieci dotycząca języka niemieckiego

Kontakt z nauczycielem telefoniczny lub pod adresem: jolkasliz6@gmail.com

PONIEDZIAŁEK 16.03.2020 Temat dnia: Przyroda budzi się do życia
Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 46 wiersz pt. „Pobudka” ćw. 1,2,3 s. 58
Matematyka s. 22 ćw. 1-5 s.34
Przyroda s. 47 ćw. 5 s. 59
WTOREK 17.03.2020 Temat dnia: Czy już widać wiosnę w lesie?”
Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 48 wiersz pt. „Pierwsze kwiatki” ćw. 1,2 s. 60
Matematyka

…………….

Ćw. 6,7,8 s.35
Przyroda s. 49 ćw. 3 s. 61
ŚRODA 18.03.2020 Temat dnia: Nasze wiosenne porządki
Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 51 ćw. 1 s. 62
Matematyka s. 23 ćw. 1-4 s.36
CZWARTEK 19.03.2020 Temat dnia: Rozwijamy zdania
Podręcznik Ćwiczenia
Język polski s. 52 ćw. 2 s. 62
Matematyka

………………..

ćw. 5,6 s.36
PIĄTEK 20.03.2020 Temat dnia: Potyczki ortograficzne
Podręcznik Ćwiczenia
Język polski

………………….

s. 64 – 65
Matematyka s.24 ćw. 1,2,3 s.38

JĘZYK NIEMIECKI

  • Nauczyć się piosenki Podręcznik str. 39, wykonać ćw. 11 str.45 w ćwiczeniach
  • Przeczytać Scherz-ZOO Podręcznik str.40
  • Przesłuchać na płycie nr 1 (51) komiksu „Humor – Labor” Podręcznik str. 41
  • Wykonać ćw. 10 str. 44
  • Powtórzyć dział 4 zeszyt ćwiczeń str. 47praca z płytą
  • kontakt z nauczycielem: eduwcz.kbulenda@gmail.com

Język angielski

POLECENIA DLA KLAS DRUGICH SP:

ZADANIA DLA KLAS DRUGICH ZAPLANOWANE NA 4 GODZINY LEKCYJNE, CZYLI NA TERMIN AŻ DO 25.03.BR.

1. BARDZO PROSZĘ, ABY DZIECI WYKONAŁY POLECENIA W ZESZYCIE WEDŁUG WSKAZÓWEK, ABY UŻYŁY WŁAŚCIWYCH KOLORÓW ORAZ NARYSOWAŁY PODANE PRZEDMIOTY.

NARYSUJ POKÓJ WEDŁUG POLECEŃ:

1. Draw a green RUG.

2. Draw a yellow BOOKSHELF.

3. Draw a red TABLE.

4. Draw a black CHAIR.

5. Draw an orange WARDROBE.

6. Draw pink DRAWERS.

7. Draw a purple LAMP.

8. Draw a blue WINDOW.

9. Draw a grey BED.

ĆWICZENIE TO POZWOLI NA POWTÓRZENIE I UTRWALENIE KOLORÓW A TAKŻE MEBLI.

2. NARYSUJ SWÓJ POKÓJ ALBO POKÓJ SWOICH MARZEŃ, W KTÓRYM ZAZNACZYSZ STRZAŁECZKĄ MEBLE I PODPISZESZ ICH NAZWY.

DLA CHĘTNYCH: DODATKOWO OPISZ GO ZA POMOCĄ POZNANYCH KONSTRUKCJI THERE IS/THERE ARE… (5 ZDAŃ), NP: THERE IS A WARDROBE.

THERE ARE 2 CHAIRS.

3. PRZERYSUJ PONIŻSZE OBRAZKI DO ZESZYTU I DORYSUJ WEDŁUG POLECENIA ZABAWKĘ WE WŁAŚCIWYM MIEJSCU.

4. JEŻELI JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ, ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ ZABAWY Z DZIEĆMI W DOMU. DOŁĄCZAM KARTĘ PRACY- KOSTKĘ DO GRY, NA KTÓREJ ZNAJDUJĄ SIĘ NAZWY PRZYIMKÓW MIEJSCA. PO WYRZUCENIU NP. „UNDER” , DZIECKO NP. CHOWA SIĘ POD KRZESŁEM ITD. DOŁĄCZAM TAKŻE OBJAŚNIENIE :

IN-w

ON-na

UNDER-pod

IN FRONT OF- z przodu/przed

NEXT TO-obok

BEHIND- z tyłu

Plik do pobrania: Zadania j. angielski

POZDRAWIAM SERDECZNIE. W RAZIE PYTAŃ PODAJĘ SWOJ ADRES EMAIL:

agnieszka.hamerla@poczta.fm

Agnieszka Nowak

Skip to content