Przejdź do treści
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Zabawmy się jak kiedyś nasi rodzice i dziadkowie” – INNOWACJA PEDAGOGICZNA

Z początkiem kwietnia w naszej szkole rozpoczęliśmy działania w ramach innowacji pedagogicznej pt. „Zabawmy się jak kiedyś nasi rodzice i dziadkowie”. Jej autorkami są: dr Kornelia Lach, mgr Beata Kaleja-Gorzalnik, mgr Anna Kołodziejska oraz mgr Debora Kosel.

Do głównych celów innowacji należą:

– poszerzenie wiedzy dzieci nt. zapomnianych gier i zabaw,

– nauka współdziałania w grupie,

– integracja ze środowiskiem szkolnym,

– poprawianie sprawności ruchowej,

– uczenie twórczego i kreatywnego myślenia,

– nauka panowania nad emocjami (odpowiednie znoszenie porażki, docenienie wygranej).

W każdy wtorek, uczniowie uczęszczający na świetlicę, będą mieli okazję zapoznać się z grami i zabawami, które często są zapomniane przez młode pokolenie. Autorki innowacji proponują gry zarówno „na pogodę” (podwórkowe), jak i „na niepogodę”.

Udział w innowacji pozwoli uczniom na: zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do nawiązywania i utrzymywania właściwych relacji interpersonalnych, nauczy współpracy, podjęcie kreatywnych działań w organizacji czasu wolnego.

Pierwszymi zabawami, jakie udało nam się zrealizować były: głuchy telefon oraz wywoływanie liczb.

Innowacja pedagogiczna będzie trwała aż do końca roku szkolnego. Działania zakończą się wspólnym piknikiem dzieci z rodzicami. Podczas pikniku będziemy grać w gry, jakie udało nam się poznać w czasie trwania innowacji.

Debora Kosel