Energylandia dla najmłodszych

W szkole zrobiło się gwarno i wesoło, ponieważ rozpoczął się nowy rok szkolny. Dzieci klas młodszych stęskniły się za sobą i za uczącymi ich nauczycielami. Fajnie jest się spotkać po tak długich wakacjach. Aby podtrzymać tę radosną atmosferę i „z powrotem” rozpocząć nowy rok szkolny  dla uczniów naszej szkoły zorganizowano  w dniu 12 września wyjazd do ogromnego parku rozrywki Energylandia w miejscowości Zator.

Wydawało się, że autobus jedzie zbyt wolno. Każdy nie mógł się doczekać, kiedy dotrzemy na miejsce. Już, już …jesteśmy na miejscu! Na widok ogromnych, kolorowych rollercoasterów, bajecznych karuzel, fontann, namiocików, labiryntów, stworków dzieci zaczęły klaskać i przekrzykiwać się nawzajem. Celem zwiększenia bezpieczeństwa i lepszej organizacji wycieczki strefy Enerylandii zwiedzaliśmy w kilku grupach. Odwiedziliśmy Krainę Smoków, Waterpark, obejrzeliśmy magiczne przedstawienie. Najbardziej odważni wybrali dostępne dla ich wieku, wzrostu kolejki ekstremalne min. boomerang, zadra, hyperion. Emocje sięgały zenitu. Był też czas na posiłek, małe co nieco oraz zakup pamiątek. Na pytanie „Czy przyjedziemy tu jeszcze raz?” dzieci jednogłośnie zakomunikowały, że „TAK”.

Na wycieczkę pojechaliśmy dzięki wsparciu finansowemu Rady Rodziców naszej szkoły. To była zaległa wycieczka z czerwca jako niespodzianka na Dzień Dziecka. Serdecznie dziękujemy. Skorzystaliśmy także ze zniżki grupowej oraz jesiennych promocji. W sposób szczególny pragniemy podziękować p. Adamowi Gębskiemu, głównemu organizatorowi wyjazdu.