Przejdź do treści
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wpływ mediów na rozwój małego dziecka – prelekcja dla rodziców

Dnia 28 marca rodzice uczniów edukacji wczesnoszkolnej wraz z nauczycielami uczestniczyli w prelekcji dr Kornelii Solich. Dotyczyła ona wpływu mediów na rozwój małego dziecka. Prelegentka przybliżyła rodzicom problem i pokazała, jak duży wpływ mają media na kształtowanie psychiki i osobowości dziecka. Wspomniała o zagrożeniach płynących z korzystania z Internetu oraz podkreśliła, jak ważna jest kontrola rodziców nad tym, co dziecko robi w sieci. Pamiętajmy o tym, że dzieci nie potrzebują cudów techniki, aby być szczęśliwymi. Najbardziej potrzebują miłości  i zainteresowania ze strony dorosłych. Pokażmy im inne formy spędzania wolnego czasu.

Wera Ehr

Foto:http://biblioteka.pwsz.raciborz.edu.pl/spotkanie-autorskie-z-dr-kornelia-solich-autorka-ksiazki-zabawy-komputerowe-w-procesie-alfabetyzacji-dzieci/